Wednesday 24 August 2011

Utk SahABAt Ku..:)

Sahabat ku ingin kau selalu di sini,
Menemani hari sepiku di alam maya,
Membahagiakan diriku dikala ku kesedihan,
Bagiku semua sangat bererti dalam diriku.
Sahabat dengarlah aku,
Jika esok ku bersalah padamu, maafkanlah aku,
Jika esok ku jatuh sakit, doakanlah aku,
Jika esok ku tiada lagi, kenanglah aku.
Kerana ku tidak tahu bila Tuhan memanggilku
Sebelum itu semua berlaku terhadap diriku,
Aku ingin kamu tahu apa yang ku rasa terhadapmu,
Betapa bahagianya aku dapat mengenalimu disini,
Tapi entah sampai bila bersama dirimu lagi.
####Ditujukan kepada member ~~irc n fb~~~ yang selama ini menemani aku bersama-sama dalam kemanisan hidup yang masih ada ini bersama kamu semua, dan aku terlalu sayangkan hubungan ini. Aku berharap ia akan kekal abadi di dalam hati masing-masing dan aku inginkan ia untuk selamanya"#####

No comments:

Post a Comment